«Μου αρέσει να ερεθίζω τους άντρες»



Η Χρύσα Πουρσανίδου είναι ένα μια κοπέλα που έχει αποφασίσει να «ρουφήξει» τη ζωή. Είναι σέξι, τσαχπίνα και της αρέσει να… αρέσει. Γνωρίζει καλά να αναστατώνει με την εικόνα της. Έχει προσφέρει δεκάδες προκλητικές φωτογραφίσεις το γουστάρει, όπως λέει η ίδια...



Μοντέλο και DJ, η Χρύσα είναι ένα από τα πρόσωπα που απασχολεί συνεχώς την ελληνική showbiz με τα κατόρθωμα και τις δραστηριότητές της. Το μοντέλο δηλώνει ότι είναι μια «θανατηφόρα γυναίκα». Είναι, σίγουρα, μια γυναίκα που ξέρει καλά το παιχνίδι των μίντια…

 
“Δε θα γύριζα ποτέ ένα ερωτικό dvd γιατί πιστεύω ότι τις προσωπικές μας στιγμές δεν πρέπει να τις μοιραζόμαστε! Παρόλα αυτά έχει τύχει να δω τέτοιες ταινίες. Αν έλεγα όχι θα ήταν ψέμα. Νομίζω ότι δεν υπάρχει γυναίκα ή άντρας που δεν έχει δει…”
- Για ποια πράγματα είσαι περήφανη και ποια θα ήθελες ν’ αλλάξεις;
Νομίζω ότι δε θα ήθελα να αλλάξω κάτι! Αν κάτι δεν είναι καλό, με την πορεία μου θα αλλάξει μόνο του. Εξάλλου είμαι ένας άνθρωπος που θέλει να ζει τις στιγμές και όλα τα πράγματα που έχει…
- Σήμερα, όπως είναι τα οικονομικά δεδομένα στην Ελλάδα, τα μοντέλα πληρώνονται καλά;
Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά. Η κρίση μας έχει επηρεάσει όλους. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πολεμάμε για το καλύτερο.
- Πριν πάμε στα προσωπικά σου, ας πάμε λίγο στην ελληνική showbiz. Αναφέρουμε πρόσωπα και εσύ τα κριτικάρεις. Σύμφωνοι;Πάμε…
- Τζούλια Αλεξανδράτου...
Δεν έχω κάτι να πω για τη Τζούλια. Η ίδια καθόρισε πλέον την καριέρα της!
- Νίκος Μουτσινάς...
Οοοοο! Η μεγάλη μου αδυναμία. Τελικά, για όσους θυμούνται, το ζώο που είχε πει δε μίλησε. Τη συμβουλή του να αλλάξω τα μαλλιά μου την άκουσα, απλά, όμως, πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να κρίνουμε τη δικιά μας εμφάνιση και μετά των άλλων.
- Ναταλία Γερμανού...
Είναι μια καριερίστα μουσική παραγωγός και DJ η οποία ήταν και από τις πρώτες που καθιέρωσε τον όρο «Woman DJ». Επίσης, έχει μείνει για τη δήλωσή της ότι την ενοχλούν οι κοπέλες-μοντέλα που κάνουν τους DJ. Νομίζω ότι αυτό δεν έπρεπε να ειπωθεί γιατί τα πάρτι γίνονται για να περνάει καλά ο κόσμος. Άλλωστε τα βγάζουν όσες έχουν ακόμη το… ηλιακό και σωματικό περιθώριο. Α, και να μην ξεχνάμε από πού ξεκινήσαμε και ποιοι μας βοήθησαν. Επίσης, συμφωνώ μαζί της ότι πρέπει να ξέρουμε να παίζουμε μουσική αλλά όχι να βάζουμε ένα cd και να παίζει μόνο του. Έτσι δεν είναι Ναταλία;
- Νίκος Μουρατίδης...
Είχε πει ότι τα μοντέλα πρέπει να είναι μοντέλα και οι DJ πρέπει να είναι DJ και ότι δε γίνεται να γίνει αυτός μοντέλο. Γίνε Νίκο μου. Όλα γίνονται… Μοντέλο XXL…
- Τηλεόραση βλέπεις; Τι κάνεις κέφι περισσότερο;
Να σου πω την αλήθεια, αποφεύγω τον τελευταίο καιρό να βλέπω τηλεόραση. Προτιμώ να βλέπω ταινίες.
- Ποιο είναι το σημείο του σώματός σου που θεωρείς πιο «δυνατό» σου χαρτί;
Πιστεύω το σύνολο και όχι κάποιο σημείο αλλά αυτό το κρίνουν καλύτερα οι άντρες!
- Πιο «καυτές» ερωτήσεις σιγά-σιγά… Έχεις πάει ποτέ με δύο ή περισσότερους άντρες;
Όχι, δεν έχω πάει και δε θα ήθελα να το δοκιμάσω! Νομίζω ότι είναι ότι πιο εξευτελιστικό για μια γυναίκα.


“Δεν έχω πάει ποτέ με δύο άντρες και δε θα ήθελα να το δοκιμάσω! Νομίζω ότι είναι ότι πιο εξευτελιστικό για μια γυναίκα”

- Σου αρέσει όμως να προκαλείς. Παλιότερα είχες δώσει ένα γλωσσόφιλο με μια γυναίκα. Πώς ήταν;
Ήταν σαν… γλωσσόφιλο.
- Στο παρελθόν έχεις δηλώσει ότι δε θα έκανες ερωτικό dvd. Γιατί;
Πιστεύω ότι τις προσωπικές μας στιγμές δεν πρέπει να τις μοιραζόμαστε!
- Παρόλα αυτά, βλέπεις ερωτικές ταινίες;
Ναι, έχει τύχει να δω. Αν έλεγα όχι θα ήταν ψέμα. Νομίζω ότι δεν υπάρχει γυναίκα ή άντρας που δεν έχει δει…
- Έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ ερωτικά βοηθήματα ή σχετικά gadgets;
Μέχρι τώρα δεν τα έχω χρειαστεί!
- Φετίχ έχεις; Ποιο είναι το βίτσιο σου;
Φετίχ μου είναι τα παπούτσια μου. Βίτσιο μου να μου λένε όλοι «ναι».
- Σου αρέσει όταν ερεθίζεις τους άντρες με τις φωτογραφίες σου;
Φυσικά και μου αρέσει να ερεθίζονται. Εξάλλου, οι σέξι φωτογραφίσεις γι’ αυτό δε γίνονται;
- Ποια είναι η χειρότερη βραδιά σου στο σεξ;Δε νομίζω να υπάρχει χειρότερη και καλύτερη. Υπάρχει απλά καλός και κακός παρτενέρ.
- Τι έχεις να απαντήσεις σε όσους λένε ότι τα μοντέλα κάνουν βίζιτες ή είναι συνοδοί με αμοιβή;Περί ορέξεως… κολοκυθόπιτα! Ο καθένας κάνει ό,τι θέλει στη ζωή του. Απλά αυτό δεν πρέπει να επηρεάζει το σύνολο. Και ναρκωτικά κάνουν αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το κάνουν όλα τα μοντέλα. Και δολοφόνοι υπάρχουν ανάμεσα στους ανθρώπους αλλά δεν είναι όλοι οι ίδιοι.
- Έχει τύχει να χαλάσεις κάποιο σπίτι; Να έχεις ξεμυαλίσει δηλαδή κάποιον παντρεμένο;
Όχι. Κατηγορηματικά όχι. Δε θέλω να μπω ποτέ σε μια τέτοια διαδικασία. Δεν ασχολούμαι με παντρεμένους.
- Στις φωτογραφίσεις σου βγάζεις το λουκ μιας σέξι-προκλητικής γυναίκας. Είσαι έτσι και στην καθημερινότητά σου;Είμαι σέξι και στη ζωή μου. Μπορεί ο φακός να σου βγάζει κάποια πράγματα αλλά αυτό αν δε το έχεις, δε το βγάζει από μόνος του. Είμαι όπως πρέπει στην κάθε περίσταση. Μην ξεχνάς ότι η φωτογραφία, ο φακός, είναι η δουλειά μας. Η δουλειά, δουλειά και μετά είμαι η Χρύσα.
- Αρκετές φωτογραφίες σου είναι σούπερ σέξι. Πώς τις έχει αντιμετωπίσει η οικογένειά σου;
Η οικογένειά μου με αγαπάει και μου έχει εμπιστοσύνη. Είναι δίπλα μου και όχι απέναντί μου!
- Πολλές φορές όταν είσαι καλεσμένη σε κάποιο event και κυκλοφορούν οι φωτογραφίες σου την επόμενη μέρα, βλέπουμε το εσώρουχό σου. Πώς αισθάνεσαι γι αυτό; Να υποθέσουμε ότι δε σ’ ενοχλεί;
Άλλες φορές ναι, άλλες όχι.
- Όπως είπαμε, φιλήθηκες με μια γυναίκα. Παλιότερα σε μια τηλεοπτική εκπομπή του Star σου χούφτωσαν το στήθος. Αυτά τα κάνεις μόνο για την τηλεθέαση ή τα γουστάρεις πραγματικά;
Δε με χούφτωσε κάποιος. Έτσι φάνηκε. Και ό,τι γίνεται δε γίνεται επίτηδες. Μιλάμε για live εμφανίσεις.
- Στα προσωπικά σου πώς είσαι αυτή την περίοδο; Υπάρχει… τυχερός;
Αν και δε λέγεται τυχερός αλλά υπερτυχερός, όχι αυτή τη στιγμή είμαι μόνη μου!
- Έχεις δηλώσει κατ’ επανάληψη οπαδός του ΠΑΟΚ. Ασχολείσαι καθόλου με το ποδόσφαιρο ή λόγω της περιοχής σου υποστηρίζεις την ομάδα;
Είμαι ΠΑΟΚ και είμαι γυναίκα οπαδός! Και θα μου άρεσε να βρίσκομαι στο γήπεδο αλλά λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, δεν μπορώ κι αυτό με στεναχωρεί!


“Εχω δεχτεί αρκετές φορές πρόταση από γυναίκες. Πιστεύω ότι είμαι καθαρόαιμο θηλυκό. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να συνυπάρξω ζευγάρι με μια γυναίκα. Μου ακούγεται απίθανο αλλά όχι… αδύνατο. Το ποτέ μη λες ποτέ το ξέρετε;”
- Πώς θα αισθανόσουν αν έμπαινες στα αποδυτήρια της ομάδας σου μετά τη λήξη του αγώνα για να συγχαρείς τους ποδοσφαιριστές μετά από μια μεγάλη νίκη και διαπίστωνες ότι όλοι είναι στα ντους;
Θα σας το πω αναλόγως.
 Αν μπω, δηλαδή, ως οπαδός θα αισθανθώ περήφανη. Αν μπω ως γυναίκα θα αισθανθώ… υπερτυχερή!
- Στο δρόμο που περπατάς σίγουρα θα σε πειράζουν οι άντρες. Λογικά θα έχεις ακούσει και χοντράδες. Πώς τους αντιμετωπίζεις; Κι αν θες πες μας κάτι που έχεις ακούσει και σου άρεσε πολύ.
Σίγουρα δέχομαι πειράγματα αλλά μου αρέσουν τα σωστά πειράγματα. Όχι τα χυδαία και τα γλοιώδη. Δε μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο πάντως, είναι πολλά.
- Τι από τα παρακάτω θα προτιμούσες για δώρο από τον σύντροφό σου: προκλητικά εσώρουχα, λουλούδια, κοσμήματα;
Λουλούδια φυσικά για να ταιριάζουν μαζί μου. Μην ξεχνάς, είμαι μια… Χρυσάνθη!
- Θα έκανες κάποια θυσία για να βγει η Ελλάδα από την κρίση;
Τώρα πρέπει να απαντήσω θετικά σαν πολιτικό πρόσωπο; Αλλά όχι, δε θα έκανα γιατί δεν μπορώ. Νομίζω ότι τις θυσίες πρέπει να τις κάνουν αυτοί που μας έθαψαν! Εμείς απλά το μόνο που μπορούμε είναι να κάνουμε είναι να περιμένουμε. Και να ελπίζουμε…
- Κάποιοι θα αυτοϊκανοποιούνται βλέποντας τις φωτογραφίες σου ίντερνετ. Αφενός πώς αισθάνεσαι και αφετέρου θα ήθελες να τους στείλεις ένα μήνυμα;
Αισθάνομαι καλά που δίνω χαρά στον κόσμο. Πιστεύω ότι πολλές θα ήθελαν να είναι στη θέση μου!


Η συνέντευξη κυκλοφόρησε αποκλειστικά για την εβδομαδιαία εφημερίδα Το Μήλο της Κυριακής και η φωτογράφιση έγινε στο studio του φωτογράφου Αλέξη Αλεξίου ενώ το hairstyle/make up επιμελήθηκε ο Κρις Κοσμάκος.




Blog Widget by LinkWithin