Υπουργείο Οικονομικών VS Μαριάννα Ντούβλη

Σε έξαλλη κατάσταση βρίσκεται η Μαριάννα, από την οποία το υπουργείο Οικονομικών, ούτε λίγο ούτε πολύ, απαιτεί 30.600 ευρώ για τη συμμετοχή της στο γνωστό ροζ DVD, όσα δηλαδή εισέπραξε περίπου κινηματογραφώντας τις δυο ταινίες που συμμετείχε.
«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο λογιστής του παραγωγού μου, μου συνέστησε να ανοίξω μια εταιρία προκειμένου να μπορώ να κόβω τιμολόγια και δελτία παροχής υπηρεσιών. Πράγματι, πέρσι στις 24 Απριλίου το έκανα, ως όφειλα, και έκοψα τιμολόγιο για την αμοιβή μου. Συνολικά μείον το ΦΠΑ εισέπραξα το ποσό των 30.300 ευρώ», λέει στην Espresso εξηγώντας τι έχει συμβεί.
Η πρώτη ειδοποίηση από το ΣΔΟΕ ήρθε στα χέρια της στις 27 Μαΐου του 2010. «Βρήκα το χαρτί κάτω από την πόρτα του σπιτιού μου, χωρίς προηγουμένως να μου έχει ζητηθεί οποιοσδήποτε έλεγχος. Ενημέρωσα τον παραγωγό μου και με καθησύχασε ότι θα το αναλάβει ο λογιστής του. Παρ' όλα αυτά πριν λίγες μέρες και συγκεκριμένα την 1η Απριλίου μου κοινοποιήθηκε από το ΣΔΟΕ το νέο ραβασάκι!», συμπληρώνει, ενώ ήδη έχει απευθυνθεί στο δικηγόρο της, ώστε να ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά της. «Στέλνω το παιδί μου στα καλύτερα σχολεία και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα του το στερήσω αυτό. Παλεύω μόνη μου και το μεγαλώνω μόνη μου», διαμαρτύρεται.

Blog Widget by LinkWithin